duminică, 1 ianuarie 2012

Iarnă

 
   E iarnă. Dar... această iarnă încă nu și-a intrat în drepturi pe deplin. Suntem la 1 ianuarie, dar nici vorbă de zăpadă, ger.. din păcate. Aș fi vrut un Revelion cu multă - multăă zăpadă, însă c'est la vie, cu mama natură nu putem negocia.
   Ador feeria Sărbătorilor de iarnă. E atît de plăcut să simți căldura celor dragi, să știi că toți sunt fericiți indiferent de loc, timp și spațiu.
   E 2012 deja. Simt un aer nou, o nouă filă a vieții, noi dimineți. Am întîlnit acest an inconjurată de privirea și căldura persoanei dragi și asta-mi dă speranțe că întreg anul acestea nu-mi vor lipsi. Sunt fericită. Atmosfera de sărbătoare predomină. Îmi place că acum întîlnesc mai multe fețe pecetluite cu zîmbete, mai multe sclipiri în ochi. Îmi plac diminețile calde, cînd realizez că deja e amiază, iar eu abia deschid ochii.

. .  și iubesc Iarna pentru că e deosebită. ♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu