marți, 3 ianuarie 2012

03.01.2012

   Simple day. Stau și mă gîndesc că e deja noapte și-a mai trecut o zi din viața mea. Am încercat să fac totalurile zilei și chiar realizez că timpul trece, iar noi nu-l știm să-l folosim... apoi regretăm, zeci de lucruri care trebuiau făcute, mii de clipe ce trebuiau trăite la maxim, milioane de molecule de aer ce trebuiau consumate cu folos.
  Ce-am făcut eu astăzi?
. . m-am trezit la fel ca și în celelalte multe dimineți, cînd soarele-mi bătea în geam.
. . mi-am băut ceaiul, pentru că din păcate mi-au interzis cafeaua (dar o mai beau uneori cînd îi simt prea tare lipsa).
. . am pierdut cîteva ore prin bucătărie, preparînd niște bucate de care nici nu m-am atins, pentru că nu-mi plac.
. . am scris postarea anterioară.
. . am înnebunit ascultînd muzică.
. . am rîs cu poftă, privind o comedie bună de tot.
. .  am dedicat, cu Plăcere cîteva ore mult iubitului meu sport - Volleyball (ca de fiecare dată, sala e locul unde mă detașez de toate gîndurile, problemele și de întreaga lume înconjurătoare, nu există decît echipa, mingea, și adversarul).
. . am făcut un simplu duș.
. . acum stau și mă pierd în lumea virtuală, mult prea plictisitoare și fără farmec (deja).
   In fine, nu am prea făcut nimic folositor. Vedem ce ne rezervă ziua de mîine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu