miercuri, 4 ianuarie 2012

Happy B-day My wimin ღ

La Mulți - Mulți Ani pentru cea mai dulce și cea mai scumpă. Sincere Felicitări pentru Iubita Mea. 
  Aș vrea să spun tuturor că am marele noroc să fiu înconjurată de persoane deosebite, dar ea este Specială, scumpa mea prietenă. Suntem de nedespărțit de cîteva luni, dar am senzația că o cunosc de o viață întreagă. În această zi deosebită cînd începe a lectura o nouă filă a vieții vreau să-i doresc tot binele din lume, pentru că îl merită cu adevărat, cît mai multă dragoste și căldură din partea celor dragi și sănătate, cît mai multă sănătate. Scumpa mea fie ca toate celelalte momente ale vieții ce urmează să fie presărate cu acea fericire pur omenească (de care ne vorbea o persoană importantă pentru noi).
   Astăzi îți mulțumesc pentru toate momentele de neuitat petrecute alături de tine. Mereu voi fi alături și chiar dacă te mai superi știu că mă iubești! (blush)
                  Happy Birthday Taniuș! 

 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu