joi, 8 decembrie 2011

La Mulți Ani!

    îîîîî)) Felicitări pentru o persoană deosebită. :X
    Nu aș vrea să repet cuvintele care, defapt, le va auzi în această zi de zici de ori, și totuși..
   Aș dori mereu să știu că e sănătos și fericit, iubit și apreciat de persoanele dragi. Că are parte de momente nemaipomenite, clipe de neuitat, oameni demni de-ai fi alături. Îi mulțumesc pentru tot ceea ce este la moment, pentru toate frînturile de timp cînd am rîs nebunatic, pentru toate frazele și cuvintele dure, dar în același timp pe placul meu), pentru că m-a înțeles mereu și desigur, pentru că este un prieten al meu.
   El, Merită tot ce e mai bun, pentru că e o ființă deosebită.
   Cuvintele astea sunt de prisos, deoarece sunt doar niște cuvinte, cuvinte tipice sărbătorilor ( De ce nu am putea să le spunem, în fiecare zi? ) dar totuși lor le stă în putere totul.
   Știu, oricum că acum citești aceste cuvinte și vreau să zîmbești așa ”cum nu-mi place mie”. =D
 
Cu toate că mi-a spus că abia mîine seara ”îmbătrînește” îi urez un Happy Birthday și La Mulți Ani! :P
Felicitări, Sincere Felicitări pentru un PRIETEN adevărat! :*:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu