sâmbătă, 24 decembrie 2011

Confuzii


Mă gîndesc uneori, că întreaga noastră viața e o confuzie.
Mă gîndesc uneori, că trebuie să evadăm, o dată și pentru totdeauna.
Mă gîndesc uneori, că suferim prea mult.
Mă gîndesc uneori, că ar fi timpul să punem punct și să începem un nouă filă cu Majusculă.
Mă gîndesc uneori, că momente potrivite pentru a face ceva sunt prea puține.
Mă gîndesc uneori, că oamenii din cauza cărora suferim , nu merită asta.
Mă gîndesc uneori, că dacă aș luao de la început, nu mi-ar fi atît de interesant.
Mă gîndesc uneori, că alături de noi stau suflete, ce respiră pentru noi, iar noi respirăm pentru alții.
Mă gîndesc uneori, că e nevoie de o schimbare.
Mă gîndesc uneori, că nu mai am putere să lupt, însă abia atunci începe adevărata luptă.
Mă gîndesc uneori, că nu merit pe deplin, persoanele care fac parte din viața mea.
Mă gîndesc uneori, că ar trebui să fiu mai indiferentă fața de unele fapte, atitudini, NEfapte.
Mă gîndesc uneori, că merită să fac anume acele lucruri de care mă tem, pe care nu realizam că le voi face vreodată.
Mă gîndesc uneori, că sunt vizibilă doar cu ajutorul tulbulărilor psihologice.
Mă gîndesc uneori, că îmi lipsește timpul.
Mă gîndesc uneori, că dacă-aș spune adevărul aș distruge totul.
Mă gîndesc uneori, că merit căldura, dar nu primesc nici răcoare.
Mă gîndesc uneori, că trebuie să plec, dar totuși rămîn.
Mă gîndesc uneori, că totuși cineva adoră zîmbetul meu.
Mă gîndesc uneori, că am parte de fericirea pur omenească.
Mă gîndesc uneori, că inima mea mamei mele, va bate veșnic.
Mă gîndesc uneori, că însemn ceva pentru oamenii de la care nici nu mă aștept și sunt loc gol, pentru cei la care țin enorm.
Mă gîndesc uneori, că totuși am un sens.
Mă gîndesc uneori, că dimineața de mîine poate să nu existe.
Dar știu exact fără ca să mă gîndesc, că iubesc și fabric clipe deosebite, deosebite pentru persoane deosebite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu