joi, 1 decembrie 2011

Iarnă

E iarnă. Felicitări tuturor celor care citesc aceste rînduri și nu doar. E iarnă. Mi-e dor de fulgii ei albi. E iarnă. Vreau să îngheț p-afară. E iarnă. Chiar dacă afără încă soarele se simte stăpîn, eu simt ceva rece. E iarnă. E vina mea, dar nu e a mea, pentru că e iarnă. Aș vrea ca iarna aceasta cine incă e în cautare, să-și găseasca cît mai curînd, suflarea dragă care l-ar încălzi. E iarnă. Cei care au un suflet pereche, păstrați-l, ve-ți avea nevoie, mai mult ca oricînd. E iarnă. Vreau să știi că însemni enorm pentru mine. E iarnă. Îți simt lipsa, chiar dacă te văd zilnic. E iarnă. Tu ești cel care dă culoare albului ce urmează să mă domine. E iarnă. Încearcă să înțelegi, naivul copil din mine. E iarnă. Nuștiu cît de mult înseamnă aceste cuvinte, nici măcar nuștiu dacă înseamnă ceva. E iarnă. Nu-ți cer decît ochii, zîmbetul și pe tine. E iarnă. E incă un motiv în plus să-ți spun:

                                                   ,,Te Iubesc, S.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu