vineri, 31 august 2012

Ziua Limbii Române


     Mă cutreieră dis-de-dimineață unele întrebări: De ce doar astăzi toți au statusuri în limba română? De ce doar astăzi ne-am adus aminte că avem o limbă de stat, limba română?
     Sigur, astăzi este ziua ei! Oare o folosim doar o zi în an? Ziua ta, omule, e tot o singură dată în an, dar. . . de tine doar atunci își aduc toți aminte, doar atunci ești trat frumos și corect?

Limba mea română, îți cer scuze pentru că nu te-am vorbit corect practic niciodată 
dar totuși eu te iubesc, cît de banale n-ar parea aceste cuvinte.

     Revin cu o postare la această temă ceva mai tîrziu, pentru chiar am multe să spun la această temă. 

Felicitări limbii române, felicitări eroilor acestei limbi!
Mulțumim celor ce-au luptat pentru limba, care astăzi, noi, NU știm s-o prețuim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu