luni, 27 august 2012

Altcineva

     Încet, încet realizez că în curînd sosește toamna și nu mă deranjează atît anotimpul cît sosirea unui nou an de colegiu. Eu mai vreau 3 luni de vară, poate mi le face cineva cadou?!
     În pofida la toate, fac deja unele pregătiri, astăzi am început cu descărcarea pieselor care-au răsunat astă vară în boxele mele, pentru a o păstra cît mai mult lîngă mine. Muzica face parte din noi mereu, asta totuși rămînînd deja mai mult o ocupație pentru timpul petrecut în drum, în transport. 
     Eu nu renunț la vara asta, a fost prea bine pentru a se termina, de aia am ca scop ultima săptămînă s-o petrec la MAXIM. În potriva timplui care se prognozează, eu vreau să-mi trăiesc vara pînă la sfîrșit, cu toate că voi ramîne cu un picior în ea încă o lună, două... cine știe?!
     Sunt obosită, dar totuși mă răsfăț acum la început de noapte cu selecția de piese ce-am făcut-o. Nu mă interesează ce cred alții despre muzica care o ascult, chiar deloc. Eu am preferințele mele și e firesc să difere de ale altora. 
     Acum pe final, vă propun o piesă care mie mi-a plăcut enorm. 


Și nu e tîrziu să schimb ceva,
Dar nu vreau să fiu altcineva,
Că nu e tîrziu, e viața mea,
Dar n-am cum să fiu altcineva.

E fenomenal cum le place să vorbească,
Să bîrfească.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu