duminică, 12 august 2012

Российские волейболисты-Чемпионы!

     

     Bună toturor! E o zi de duminică destul de scurtă pentru mine personal.) Abia m-am trezit și deja e seară. 
Astăzi, 12 august, ultima zi a Jocurilor Olimpice, pot să spun că Olimpiada a reușit. M-ai mult m-am axat pe rezulatele meciurilor de volei, însă am urmărit toate genurile de sport, cînd am dispus de timp. 
     Da, evident, puțin dezămăgită pentru că sportivii noștri au reușit să aducă acasă doar 2 medalii de bronz, dar de ce spun puțin, pentru că nu m-am așteptat la ceva mai mult. Asta e Republica Moldova, asta e conducerea noastră, care acordă prea puțină atenției sportului. In fine, nu despre asta vroiam să vă vorbesc.
     Deci, cînd eu am făcut ochi deja se juca finala mică, în care italienii au făcut legea, cu toate că țineam pumnii pentru Bulgaria, nuștiu cum să explic aceasta, dar totuși vroiam bronzul aici, în Europa. Un meci dominat de italieni, cel puțin asta am remarcat eu, reușind să vizionez doar setul 3.
     Finala, mult așteptată, Rusia -  Brazilia. Un meci spectaculos! Echipele au fost la nivel. După primele 2 seturi, eram total descurajată și sigură de cîștigul brazilienilor, care-au dominat evident. Totuși, tăria de caracter a echipei Rusiei s-a făcut evident abia în setul al 3-lea. Eram în speranța unui cîștig frumos din partea rușilor și nu m-au dezamăgit. Tactic, cu unele greșeli, dar au reușit să demontreze că sunt cei mai buni. E atît de plăcut cînd echipa favorită învinge!!! Deci, Aurul voleiului merge în Rusia!!!
Respect antrenorilor! Felicitări tuturor!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu