marți, 3 septembrie 2013


Oficial, de 2 zile pentru mine este toamnă. Nu pot decît să afirm că am reușit deja să obosesc. Sunt sigură că e una de moment, o perioadă în care încerc să mă acomodez cu un stil de viață total diferit de cel din ultimele 3 luni.
A plecat și vara. Am răcit.
A fost o vacanță scurtă dar frumoasă. A fost o vară deosebită pentru că am petrecut-o acasă, alături de părinți.
Am acumulat mii de impresii, trăiri, emoții. Toate-au trecut.
Îmi va fi dor de vară, de zilele care deveaneau brusc nopți, de puținele persoane care mi-au fost alături, de somnul dulce pînă în amiaza zilei. Îmi va fi dor de tot.
Încerc să mă resemnez și să încep cu dreptul acest an de studii important pentru mine.
Am de spus multe, dar știu că nu voi fi auzită.
Succes tuturor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu