luni, 2 iulie 2012

Eu și cu Mine


- Bună, cine ești?
- Bună, sunt Daniela, am 17, stundent.
- Descrie-te în cîteva cuvinte.
- Sociabilă, inimoasă, diferită.
- Preferințe, hobby-uri, dependențe?
- Prefer să ascult și să fiu ascultată, voleiul a fost pentru mine ceva mai mult decît un hobby, dependentă de El și de dulciuri.
- Doar prieten sau ceva mai mult?
- Ceva mai mult, pentru că am găsit în el un prieten adevărat.
- Iubești?
- Da, ca orice om.
- Cum v-ați cunoscut?
- Nu e un singur moment pe care să-l fi conservat. A fost ceva mai diferit. Eram în căutarea unei noi aventuri. Avem o simpatie închipuită și de care știam doar eu pentru un prieten de-al său, la un moment dat, am realizat că e o persoană mult mai deosebită. L-am studiat la distanță, apoi m-am decis. Am avut o perioadă de încercare, care a eșuat, nu mă dezamăgisem. Peste cîteva luni, am realizat că ne atragem reciproc.
- Ai momente în care regreți alegerea făcută?
- Nu, nu am motive. Am găsit tot de ce am avut nevoie.
- Descriel!
- E al meu! Un om nemaipomenit, care s-a impus în fața mea, așa cum nu a reușit nimănui!
- E perfect?
- Nu am afirmat nicioadată că e bărbatul perfect pentru alții, însă voi afirma întotdeauna că el e bărbatul perfect pentru mine.
- Ești geloasă?
- Da.
- Ți-a motivat alegerea sa?
- Da, prin fraza ”Tu nu ești ca toate, tu ești diferită.”
- Ești fericită?
- Mai mult decît mi-aș fi putut imagina.
- Încerci să fii în pas cu moda?
- Mereu am avut o tendință uriașă pentru a fi diferită. Am moștenit-o de la mama mea.
- Ai o prietenă adevărată?
- Am un prieten adevărat.
- Ce-ai vrea să schimbi în țara ta?
- Conducerea!
- Ce sfat dai tinerilor din prezent?
- Nu dau sfaturi pentru că mă conduc mereu după motto-ul ”Nu-mi dați sfaturi,știu să greșesc și singur.
Immanuel Kant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu