joi, 26 iulie 2012

Clipe


Dragii mei cititori, îmi cer mii de scuze pentru absențele mele nemotivate!
Astăzi, defapt, aveam în plan să postez niște rînduri, mai bine zis o povestioară pe care întîmplător am citit-o pe facebook, dar am decis că las asta pe mîine.
Acum, sunt puțin dezămăgită, dezamăgită de mine.
Am meditat prea mult asupra plictiselii și clipelor de nefacere de nimic, de asta m-am și întristat.
A fost o seară bună.
Am privit un film extraodrinar "Третий лишний"(cu ursulețul ală minunat), alături de scumpa mea surioară.
Am mai schimbat cîteva cuvinte cu prietenii mei cei mai dragi.
În fine, totul este bine.
Simt o lipsă de ceva, dar poate e o iluzie creată o dată cu venirea serii, cînd sunt extrem de obosită și mă copleșesc diversee gînduri.
Sper în noaptea asta să nu visez nimic, am deja seri bune la rînd de cînd vizez tot felul de nebunii, oameni, întîmplări care chiar sunt departe de realitate.
E o chestie de timp, se rezolvă.
Mai e o lună de vară și încep nopțile de nesomn, atunci cînd nu mai am timp nici pentru vise.
Cu toate astea, sincer, mi-e dor de colegiu, de prieteni, de perechile, care după primul semestru nu mai păreau atît de lungi.
Noapte bună tuturor. Nu vă lăsa-ți copleșiți dragii mei de nimic, decît de gîndurile, gesturile și oamenii dragi din viața voastră.
Vise dulci!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu