joi, 12 iulie 2012

Summer day


     Bună dragii mei! :* Sper că nu s-au lăsat pre mult așteptate noile mele postări. Dați-mi crezareee, e vară, e cald, e-o stare din astea de nedefinit. Am decis să scriu ceva mai pozitiv, total diferit de postările anterioare.
     Vara la mine trece repede, ca în fiecare an, abia de-o simt. Mă plictisesc mult, dorm și mai mult, muncesc cînd sunt în toane bune. Îmi reușește să văd fiecare zi din toate unghiurile și punctele și ce mai vreți voi de vedere.
     Ieri a fost o zi obișnuită, plictisitoare de dimineață. După amiază, am primis misiunea de-a meșteri magiun. Mdaah. . . prima mea experiență în domeniu, ne mai vorbind de sora mai mică. În curînd ne-am pus pe treabă. A decurs totul pe-o notă pozitivă. Aia mică nici acum nu m-a scutit de poze în cele mai diverse ipostaze. Seara eram sleită de puteri pentru a mai vizita iubitul meu blog, ne mai vorbim de a posta ceva.
     Astăzi a fost o zi obișnuită. 70 % din indivizi presupun că au sărbătorit, sau încă mai sărbătoresc, iar eu și celelalte 30% de părticele ale societății, m-am plictisit de moarte toată ziua, nu am făcut nimic folositor, observînd cum mai trece pe lîngă mine o zi din viața, din adolescența, din vara mea. Puțin pesimistă acum spre final de zi, dar totuși zîmbetele în fața pc-ului nu au fost excluse.
     Mîine sunt sigură că nu mai postez nimic, am planuri pentru întreaga zi. Deci, un weekend cît mai plăcut tuturor. Sper să țină vremea cu noi și soarele să ne bucure din nou, dar să nu ne și topească. :*
 Noapte bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu