marți, 26 iunie 2012

Curaj

     Nu am avut în plan să postez ceva nici în astă seară, nu prea am chef. . . sunt leneșă vara aceasta, stoarsă de puteri. Am o sumedenie de idei, dar sosesc nu la momentul potrivit, iar cînd am ocazia să stau în fața PC-ului îmi găsesc multe alte ocupații.
     În fine, am fost motivată să scriu acum, de niște eroi ai unei povești de viață, pe care am cunoscut-o involuntar, din lipsă de spectatori, ascultători, sfatuitori ai ei. Să nu înțelegi greșit, în viața lor s-au prea implicat persoane nedorite, personaje cărora nu li se acordau roluri, critici fără pic de experiență, defapt eroina avea nevoie de o persoană care s-o asculte, să tacă, la timpul potrivit să-i spună ceea ce ar fi vrut să audă ea și în același timp să nu fie fraze-n vînt pline de invidie, fățărnicie, dispreț și neînțelegere. Am acceptat și am încercat să intru-n acest rol invizibil dar totuși existent, pentru că era indispensabil.
     S-au scurs multe și din cele mai diverse momente. Povestea asta pe mine m-a fermecat prin sentimentele celor doi, prin existența acestei relații în pofida neîncrederii celor din jur. Au trecut prin multe, prin foarte multe. Timpul trece și ei realizează că au nevoie unul de altul. Sunt mîndri ambii, nimeni nu face primul pas, fiecare avînd în spatele său argumente dure, ce-ți copleșesc sufletul la auzul lor. 
     Viața merge înnainte, iar fiecare încercare a ei de a-și reconstrui fericirea suferă eșec, în momentul cînd el din nou îi scrie, o sună. . . DE CE? Pentru că îl iubește! El încearcă să uite de ea, să fie bărbat, să-și trăiască viața la maxim, dar o dată ce deschide ochii și vede realitatea, o caută, o sună, îi scrie. . . DE CE? Pentru că o iubește!
     Nuștiu ce le stă în cale, care-i marea problemă și acea unică rezolvare. Eu cred în curajul Lui. DE CE? Pentru că e bărbat! Sper că v-a face primul pas, pentru că el nici nu-și imaginează ce se întîmplă cu adevărat în sufletul ei. Îi respect pentru puterea de a merge mai departe. O ador pentru voința cu care a știut să-i spună NU.
     Dar. . . oameni buni, dacă șimțiți nevoia de a fi alături, dacă asta e soarta, nu vă opuneți. Lăsați viața să meargă în cursul ei. Într-un final, oricum dragostea învinge totul.
     Sper ca acest mesaj să ajungă la o persoană anumită, sunt gata să aud tot genul de cuvinte, important e să-l citească și să-l perceapă.
Noapte bună dragilor! :*
S. ich liebe dich ♥    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu