miercuri, 13 iunie 2012

Leneșă

          Leneșă, în pană de idei, obosită. Îmi cer scuze de la scumpii mei cititori și de la blogul meu că nu prea găsesc timp pentru el. Întreaga zi, am o sumedenie de lucruri de făcut, iar cînd am timp liber nu fac nimic. 
     . . . ffff și nuștiu care-i pricina, probabil căldura asta, mă îmbibă cu lene. Dorm mult, în special la amiază, acum încerc să recuperez orele de amiază de la gradiniță cînd mă ocupam cu orice, numai nu cu somnul.
     Serile pentru mine sunt din ce în ce mai obositoare, o stare de amețeală și simt că nu mai am puteri pentru nimic. 
     Ahhh, da, și cum cu fotbalul ăsta. . . 
     De cînd eu așa iubitoare de fotbal? Nuștiu, dar e de mai demult. Mă tot dezamăgesc unele echipe, jucători, alții mă uimesc, ohh, fotbalul ăsta. Cît de captivant devine fotbalul cînd mai ai și favoriți. Uffff . . . și ce buni sunt fotbaliștii ăștea. . . Cît despre favoriți știu bine, că sper într-o echipă, care pînă la moment nu m-a dezămăgit. Pentru mine nu e principial cît de departe o să ajungă în acest campionat, ci cît de bine o să se prezinte. Despre celelalte echipe nu pot să spun nimic, sunt neutră la moment, defapt, puțin indiferentă de rezulaltele lor. 
      Simt o lipsă de ceva, dar nuștiu anume de ce. Voi scrie în altă postare despre asta. Acum, mi-e foarte somn!
Noapte bună tuturor!
GO RUSSIA! 
GO ARSHAVIN!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu