luni, 11 iunie 2012

De ce plîng femeile?

Un băiețel a întrebat-o pe mama lui:
- De ce plîngi?
- Pentru că sunt femeie; i-a răspuns ea.
- Nu înțeleg, a spus el.
Mama lui l-a îmbrățișat și i-a spus:
- Și nu vei înțelege niciodată.

Mai tîrziu băiatul l-a întrebat pe tatăl său:
- De ce plînge mama fără motiv?
- Toate femeile plîng fără motiv - a fost tot ce i-a putut spune tatăl său.

Băiețelul a crescut și a devenit bărbat, dar încă se întreba de ce plîng femeile.
Pînă la urmă acesta l-a întrebat pe Dumnezeu:
- Dumnezeu, de ce plîng femeile așa ușor?
Dumnezeu a spus, ” Cînd am creat femeia trebuia să o fac să fie specială.”
I-am făcut umeri suficient de puternici să ducă greutatea lumii.
I-am dat putere interioară să îndure nașterea și respingerile care de cele mai multe ori vin de la copii săi.
I-am dat tărie care îi permite să meargă mai departe cînd toată lumea renunță, să aibă grijă de familia ei la greu, fără să se plîngă cuiva.
I-am dat sensibilitatea să își iubească copii în orice circumstanțe, chiar și cănd copii ei o rănesc.
I-am dat putere să îl accepte pe soțul ei cu toate greșelile pe care le face.
I-am dat înțelepciune să știe că un bun șoț nu îți rănește niciodată soția, dar uneori îi testează rezistența și hotărîrea de a rămîne alături de el în toate momentele grele.
Și în final, i-am dat o lacrimă. O folosește mereu cînd are nevoie.
Vezi fiule, a spus Dumnezeu, ”Frumusețea unei femei nu stă în hainele pe care le poartă, chipul și felul cum își coafează părul. Fumusețea unei femei trebuie citită în ochii ei, pentru că aceea e intrarea spre inima sa - locul unde se așează iubirea.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu