marți, 8 mai 2012

Tu știi ce vrei?



     Ador într-un mod special oamenii care defapt au trăiți cîtiva ani, dar vorbesc de parcă-ar fi trăit o viață întreagă, oamenii care-ți dau sfaturi, greșind la fiecare inspirație și expirație, oamenii care încearcă să schimbe lumea, neîncepînd cu propria persoană, oamenii care nu știu ce vor de la viață, oamenii fără scopuri, țeluri, oamenii care trăiesc fără nici un tolc...
     NU afirm că eu știu exact ce vreau, nu afirm că eu sunt ferm convinsă în toate acțiunile mele, evident stau și eu la dubii cînd fac alegeri, meditez cînd sunt supusă unor confruntări cu exteriorul, dar cel puțin am niște scopuri. Merg prin viață, pentru a ajunge undeva. 
     Ar fi bine, bine de tot dacă fiecare din noi, ar oferi cîteva mintue în fiecare zi acestor întrebări, dacă am ști ce vrem, dacă am trăi cu un tolc. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu