vineri, 20 iunie 2014

Înainte de...


   Mereu trebuie să ai încredere doar în forțele proprii. Viața nu se limitează la micile probleme de care ne împiedicăm zi de zi. Trebuie să fii puternic și cu capul sus să treci peste toate.
   Cam atît a avut de zis, Ea, la adresa frămîntărilor mele.
   Mereu am fost de părerea că se merită să mai acorzi o șansă, oricui, oricînd, oriunde. A greși e omenește. Am fost de fiecare dată cuprinsă de o stare prostească de extaz, cînd știam că sunt mințită, înșelată, trădată. Am facut-o mereu pentru că am curajul și pipărata curiozitate să aflu pînă unde ajunge tupeul omului, cît de mișel poate fi.
   Lăsînd nostalgia la o parte, sentimentele și romantica contagioasă a noastră, eu schițez acum propriile impresii despre termenul „prietenie”. 
   Sunt mîndră că am reușit să cunosc o mulțime de oameni minunați, dar prefer să vorbesc și despre persoanele, care se află la cealaltă polaritate. Tăios simț critic, dar toți suntem diferiți. Nu am să transmit acelor indivizi care reușesc într-un final să-mi provoace bulversări sufletești, decît faptul că totul se-ntoarce, că viața e asemeni unui bumerang. Iar în prezent, cînd am devenit atît de materialiști, de seci și de goi sufletește, este cazul să ne mai gîndim și la Cel de Sus.
   Un leac bun în această perioadă, este un meci de fotbal.
   Le doresc toturor celor care abia sunt cuprinși de atmosfera vacanței, o vară deosebită, multe clipe cu soare, libertate și nebunie.
   Cam așa ar arăta predispoziția pentru ziua de mîine, dar mîine e o zi frumoasă, e o zi cînd îmi doresc să fiu alături de mama, pentru că tradiția ca în această zi, oameni dragi mie să-mi lipsească, se păstrează de ani buni.
Fiți mai buni, pupici tuturor :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu