duminică, 22 iunie 2014

Mulțumesc

   Da, adevărat! Ai parte de momente frumoase, atunci cînd cînd te aștepți cel mai puțin, iar fericirea se găsește în lucruri mărunte.
   Am avut o aniversare deosebită. Sunt sigură, puțini dintre voi au primit în dar buchețele de lavandă, trandafiri cu rouă sau buchete enorme de flori de tei cu trandafiri ascunși printre ele. Uite eu, am cei mai originali și mai scumpi apropiați, care mi-au umplut sufletul de fericire în acest week-end. Chiar dacă am mai adăugat un an în desaga, puțin prea ușoară, sîmbătă, m-am bucurat de cei dragi și astăzi. A fost totul atît de simplu, de frumos, de cald, de așa cum mi-aș fi dorit.
   Aș vrea să le mulțumesc tuturor pentru felicitări, tuturor celor care mi-au fost alături, tuturor celor care sunt departeee dar n-au uitat de mine, dar... evident, mi-aș fi dorit enorm să fie aici, să fi sărbătorit împreună.
   Astăzi am celebrat frumos și ziua Lui, baie cu șampanie, 22 de ridicări în aer de o mulțime de prieteni...
   Chiar dacă e trecut de miezul nopții, aștept obosită, cu ochii pe jumătate deschiși meciul, Portugalia - ultima mea speranță.
   Vise dulci tuturor și un început de săptămînă cît mai reușit.
   Go Portugall!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu