joi, 6 octombrie 2011

Timp

... și nu am nici măcar o vagă idee, ce să fac, să îmi ajungă și mie timp?
Nu am timp pentru nimic, acum. Dimineața plec de acasă la 6:35, obligatoriu, mă întorc în jurul orelor 15-16, uneori 17, și realizez că din nou, am teme de pregătit.
 Acum am mai găsit timp pentru mult iubitul meu volley, pentru că ne pregătim pentru un turneu, mă rog.. asta e.
Nu am timp să mai postez ceva pe blog, cu toate că numărul vizitatorilor, crește pe zi ce trece, și asta mă bucură enorm.
Nu am timp să merg regulat la sală.
Nu am timp să ma odihnesc.
Nu am timp pentru nimic.
Nu am timp să DORRMMM (((
Tot timpul meu este dedicat orelor. :) Recunosc, că e greu acum. Dar sper, că mă voi mobiliza, în cel mai apropiat timp. Deja a trecut septembrie, nici nu vreau să ma gîndesc la sfîrșitul de semestru, la texe și examene, dar involuntar aceste gînduri mă domină.

Vreau să dorm. ( Vreau să fiu alături de personale dragi cît mai mult timp. Vreau să am mai mult timp pentru volei și pentru NOI!

Unde fuge timpul? E deja 6 octombrie, defapt peste citeva minute, va fi deja 7.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu