duminică, 25 septembrie 2011

Oboseală..

E duminică, logic mîine e luni. Și nici nuștiu cum să numesc acest moment, sfîrșit sau deja un început de săptămînă. Oricum, asta nu contează, vroiam să zic totuși că sunt supraobosită. Nici nu-mi imaginez, cum o să treacă aceste 5 zile, la colegiu. Sper dimineața de mîine să nu fie ca cea de azi.
 Da, evident, monotinie, cum alt fel? Mă voi trezi la 5:45, îmi voi bea cafeaua și se va-ncepe...
 Astăzi mă obosesc:
  • oamenii, tîmpiți, care vorbesc, fără tolc;
  • diminețile și serile reci, cînd sunt nevoită să îmbrac o haină mai groasă (le urăsc, sincer, urăsc hainele groase, mă simt incomod);
  • aglomerațiile în transport, pe stradă, în holul colegiului;
  • zîmbetele false, a unor persoane, care le cunosc, și regret acest fapt;
  • indiferența oamenilor de pe stradă;
  • singurătatea, ce mă domină pe parcursul a 5 zile, defapt mint a 6 zile, pt că duminică, practic mereu o petrec acasă, între 4 pereți, pregătindu-mă de ore;
  • idea că mîine am lucrare la română;
  • faptul că vreau ceva și nuștiu ce.. etc.
  Astăzi e rece, am nevoie de ceva să mă încălzesc, dar nu-mi fac griji, am 5 zile în continuare, să-mi aprind nervii pentru a mă încălzi, și 5 nopți pentru a mă calma, și pentru al simte pe septembrie cum își intră în drepturi..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu