miercuri, 10 august 2011

. . . prezent!

În primul rînd aș vrea să-mi salut persoanele care îmi viziteză blogul și cărora le mulțumesc pentru că au mai alungat lenea de lîngă mine și m-au condamnat cu fraza ”Cînd ai de gînd să scrii ceva nou pe blog? Eu aștept..!”
 Păăăii.. chestia e că, nu am uitat de blog, sunt aici destul de des, pur și simplu nu știam și poate nici nu vroiam să scriu nimic, am făcut o pauză, dar am zis că AJUNGE..!!
 Abia ieri am venit de la tabără, cikă m-am odihnit și eu... mareeee odihnăă, în fine, au fost atîtea momente minunate, că oboseala deja nu o mai simțeam..
 A fost bine, 10 zile m-am distrat, am rîs pe săturate, am batut mingea de volley, cum fără ea? :P
 Al doilea an consecutiv m-am odihnit la această tabără și m-am simțit destul de bine! Am avut parte și de surprize plăcute, avînd alături persoane de care îmi era foarte dor. Le mulțumesc mult pentru clipele petrecută împreună.
 Acum deja sunt practic într-o perioadă de relaxare înnainte de venirea lui septembrie.. Ahhh daaa.. am uitat să mă laud.. Am devenit deja studentă, am intrat la colegiu și sunt nespus de mulțumită de acest început rezultat!
 În fine, mai revin cu noi postări pînă la miezul nopții!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu