sâmbătă, 27 august 2011

Happy Birthday to you Cristi! :X

 Și.. era imposibil să uit.. cum mi-ai reproșat astă noapte).. Oricum cel mai deosebit a fost că erai acolo alături, cînd se facuse 12. :P La Mulți Aniiiiii Ciomadan!:*
 Cristi pentru mine e .... nici nuștiu cum să mă exprim dar, mai succint ar fi, Ciomadannn) - persoană la care țin eu, așa în felul meu. (p.s. Și nu multe persoane au onoare să îi dezmierd așa.)
 Mulți s-ar întreba ce mă leagă pe mine de această persoană? Hmmm ar fi
p.s. poza facută de mine, monitorul meu (blush)


multe, dar în același timp nu chiar. Sunt momente diverse, conversații fără sfirșit, uneori și fără sens, și foarte multe sms-uri, care din păcate nu s-au mai păstrat( :D. Și totuși, El rămîne a fi o persoană deosebită. :*
Ciomadan îți doresc multă sănătate, fericire și noroc. Succes la Univer, studentu-le!:D Să ai alături doar prieteni adevărați și să-ți găsești și tu în sfirșit jumătatea aia care e doar a Ta. Felicitări Ciomadan (tot de la voi am luat-o și p'asta :D)!!! 

    
      

Și.. ca la sfîrșit poza mea preferată <3:X
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu