miercuri, 9 februarie 2011

Prima postare..

E prima postare.. Primele cuvinte.. Trebuie sa recunosc, demult ma gindeam la un blog, dar mereu se conturau niste nuante care ma impiedicau s'o fac.. hmm in fine .. am si eu blogul meu ( l'am realizat cu ajutorul unui prieten, atit de amabil.. :P).. ma simt satisfacuta.. :D Pai, bine ca la inceputul inceputurilor at trebui sa ma prezint, sau cel putin asa cred eu.. Ma numesc Elena Daniela ( da, da am 2 prenume :D ), la moment am 15 ani.. Sunt innebunita dupa volley, il practic de 6 ani .. :P Prefer sa spun lucrurilor pe nume ( cu unele exceptii ), aceasta fiind una din zecile de argumente care m'a determinat sa'mi creez propriul blog..! :P Sunt abia la inceput, cu rindurile de debut ..! :P

2 comentarii:

  1. Iti urez mult succes ! Bafta cu blogu si....sa ai citi mai multi cititori :).
    Eu sunt aici daca ai nevoie de ajutor :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :p Mc mult! .. :P hmm da da .. el e prietenul amabil care ma ajutat si ma sustinut .. :P

    RăspundețiȘtergere