miercuri, 23 februarie 2011

monotonie..

hmmm.. nici nu stiu cum sa incep..
E o perioada grea, cu un program supraincarcat, incit timp pt a scrie practic nu'mi ramiine, iar atunci cind am citeva clipe libere, nu'mi ajung taste pe claviatura, discutind cu persoane pe care le vad din ce in ce mai interesante, zi de zi.. Sport in timpul saptaminii, sport in weekend, sport acasa.. sport peste tot. Si pina la urma, sportul e placere, placerea care compenseaza toate emotiile negative, tot stresul colectat pe parcursul intregii zile, la scoala, acasa, in strada.. Nici nu imi aduc aminte cind ultima oara am dormit pe saturate, asa ca un copil mic. Am deja mai bine de o luna de cind sunt in picioare de pe la orele 6-7 pina seara tirziu, dupa 12... Obositor.. Astept vakanta, astept o pauza.. Atunci sper sa am timp si pt blog si pt postari mai deosebite..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu