duminică, 2 noiembrie 2014

Noiembrie :)

   2 luni? E mult? E puțin? Defapt...asta nu prea contează.
   De fiecare dată cînd îmi amintesc de bucata aceasta de suflet a mea, mă cuprinde un fior de fericire și mulțumire deosebit...De ce? Pentru că indiferent de cît aș absenta eu, numărul vizualizărilor e în continuă creștere. Mulțumesc!!!
   Îmi pare rău că sunt atît de pasivă în ultima vreme (aproximativ un an de zile) dar am o groază de-a gînduri, dezordonate, pe care încerc să le controlez, dar....o iau razna.
   Am realizat că poți reuși, cînd îți dorești ceva cu adevărat. Acum mă las condusă de un scop pe care la moment în consider sens al vieții. Am ignorat, am rănit, am distrus multe, cu regret, cu nehotărîre, uneori cu ochii legați, alte ori cu ochii prea obosiți de realitate, dar asta e.
   Am o stare de nedumerire, de o neliniște sufletească ce persistă deja de cîteva săptămîini, chiar și bătăile inimii sunt mai puternice. Ce-o fi draga mea cu tine?
   Sunt nemulțumită doar de un singur fapt - prea mult analizez, prea mult mă aprofundez în căutarea răspunsului, prea multe opțiuni găsesc, ca mai apoi să mă încurc în ele.
   Am decis ca pe viitor, să-mi reprofilez blogul și să mai postez chestii cotidiene, nu în excces, la sigur...
   La moment în mine se zbuciumă un spirit de organizator...ohhh...și cîte idei am....de-aș reuși să dau viață la toate.
   Un început de săptămîna cît mai reușit tuturor!!! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu