luni, 22 iulie 2013

Felicitările mele!!!

La Mulți Ani Draga Mea!
La ai tăi 20 de ani am reușit să-ți doresc de toate)
să te ud din cap pînă în picioare cu șampanie)
să te fac să dansezi pe scaun pentru a fi cu un cap mai sus decît toți în cel mai direct sens)
să strigi de fericire
să-ți cînt Voltaj - 20 ani
să mă abțin cu greu să nu te bag cu capul în torta minunată pe care am făcut-o împreună cîteva ore)
să dansez cu tine pînă nu s-a închis muzica)
să facem pozeeeeee)
să stau alături de tine în capul mesei)
să dorm 4 ore și să fiu în formă altele 17-18)
am reușit să-ți fiu alături așa cum ți-am promis. ♥
Sănătate, fericire și noroc. Cît mai multe succese și realizări frumoase. Să fii cuminte și cu minte)
Te pupăcesc dulce scumpa mea Valeruță ♥
p.s. ferice de cei care dorm repede ca mine că sunt așa chestii minune ca energizantele) fără ele probabil nu le-aș fi reușit pe toate)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu