vineri, 16 martie 2012

Ce-şi doresc femeile?

      Îmi cer mii de scuze, scumpii mei cititori. Nu am scris de multă vreme recunosc, însă mereu mă aflu într-un neajuns de timp. Sinceră să fiu, am fost plăcut suprinsă, cînd aflîndu-mă în transport public, cineva necunoscut m-a întrebat "Cînd postezi ceva nou?" . Şi-eram atît de fericită. Era în mijlocul săptămîinii şi grijile mă copleşise, zîmbisem pentru cîteva momente.
     Suntem într-un început de primăvară, cu toate că abia astăzi 16 martie, realizez, că deja a trecut o parte şi din acest anotimp. Şi, pentru mine primăvară, are-o paralelă cu femeia, nici eu singură nuştiu de ce, de unde, însă . . . În special Martie, aduce-n viziunea mea femeia.  Ea, Femeia - cea mai supremă fiinţă existentă-n această lume.
     Femeia astăzi domină întreg universul prin prezenţa ei în toate acţiunile posibile. Probabil, a fost şi-o tendinţă, de-a fi pe acelaşi cîntar cu bărbatul, dar astăzi se face exces. Astăzi se întrece orice limită. Toţi critică femeile, toţi iubesc femeile, dar cîţi se întreabă ce-şi doresc cu adevărat femeile?
     Avînd la rîndul meu, suflet şi trup feminin, voi încerca să creionez, cîteva dintre dorinţele femeilor.

Femeile îşi doresc:
  • să fie fericite;
  • să fie soţii;
  • să fie mame;
  • să simtă respiraţia celui drag, mereu;
  • flori;
  • să fie sărutate;
  • sentimente pure;
  • gingaşie;
  • atenţie;
  • să fie ascultate;
  • o siluetă de indiviat;
  • să fie unice;
  • pantofi din cei mai deosebiţi;
  • ceva doar pentru ele.
  Femeile-şi doresc multe, dar e deajuns să le oferi ceva din suflet, pentru a le vedea radiind de fericire.
                  "Femeia este o mîncare pentru zei, gătită de diavoli." William Shakespeare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu