sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Dragă 2014,

nu m-am prea pregătit pentru sosirea ta. Recunosc. M-am lăsat dusă de val și am așteptat toate să vină de la sine. Era o perioadă în care oboseala emoțională și-a lăsat amprenta. Probabil de asta și ai venit la mine cu haos, zbucium și neliniște.
            Nu mă plîng. La moment situația se stabilizează. E un început de început deosebit, complicat dar obligatoriu. Schimbarea a venit brusc, a venit puternic dar rezultatele nu s-au lăsat mult așteptate.
            Te-aș ruga să fii ceva mai darnic ca 2013 la capitolul sănătate și mai rezervat în oameni falși,  în rest e ok. Nu-mi prea place frigul pentru că sunt nevoită să port haine groase, dar totuși cu puțin ger și cîțiva fulgi de nea ai putea să dai farmec acestei ierni.
           Pentru tine s-au rezervat multe momente importante, peste care sper să trec cu brio. Nu-mi rămîne decît să trag adînc aer in piept și să merg înainte. Primii pași deja sunt făcuți. Ai observat, nu?
           Fii cu ochii pe mine, nu te voi dezamăgi.
Succese și realizări cît mai frumoase tuturor, în acest 2014! :)
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu