duminică, 25 noiembrie 2012

Părere


     Ce liniște, în acest sfîrșit de weekend. Probabil l-am meritat, după o săpămînă Oribilă. Mulțumesc tuturor persoanelor care mi-au foat cu adevărat alături, în special astăzi. :*
     Timpu trece și mai devreme sau mai tîrziu, toți aruncăm cărțile pe față pentru că toți suntem oameni, toți suntem jocători. Și. . . o dată ce aruncăm aceste cărți, vedem cine cu adevărat se ascunde după ele. Nu vreau să critic pe nimeni și nimic. Creierul meu, concluziile mele, viziunile mele. În fine, totuși aș vrea să spun că e mult prea dezămăgitor faptul să realizez că toți astăzi joacă pe interes. Ne mituim prietenii, apropiații, iubiții doar pentru a învinge, neconștientizînd faptul că într-un final toți pierdem, pentru că suntem muritori.
     Eu, personal nu văd rostul unor tendințe care în prezent sunt în vogă, dar, mă rog poate eu sunt de modă veche sau nu știu ce înseamnă „raslabon, tusovși, padruji și pațani, tinerețî adivărată”. Da, probabil, am viziuni medievale asupra acestor lucruri, dar prezentul dezgustă. Mă irită faptul că persoanele pe care eu le credeam alt fel, se dovdesc a fi, atît de simple și de nedeosebite.
     Regret enorm, că în prezent termenul „domnișoară” inglobează 1/3 din partea feminină tînără. De atîta prostie, materialism și tîmpenie poate da dovadă o fată în prezent, încît uneori ai impresia că vei intra în pămînt tu, de rușine. Și în final, ele sunt viitoarele Mame, soții, femei ce-ar dori să facă carieră. Hah, sună amuzant.
      Probabil, pe nimeni nu interesează ceea ce cred eu, dar sper totuși că am o viziune corectă și realistă asupra unor nuanțe țipătoare ale vieții cotidiene.
O săptămînă reușită tuturor!

2 comentarii:

  1. Da ai dreptate... prea multi care isi vand prietenii, prea multi oameni falsi...si cel mai urat...Prea multa naturalete in a fi asa, de parca asta e ultima moda....

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi asta e chiar ultima modă, ultimele tendințe ale modei... de care ține cont orice tînar/ă care „se respectă”. E dezamăgitor faptul, dar schimbarea începe cu fiecare din noi.

    RăspundețiȘtergere