miercuri, 16 noiembrie 2011

Regăsire

    ...adesea ne întrebăm Cine sunt prietenii adevăraţi? Mai există ei, oare? Cum să-i gasim? Unde să-i căutăm?
   Am realizat pe parcurs, că toate aceste căutări, frămîntări, iluzii sunt fără sens. Viaţa ne aruncă acolo unde vrea ea şi doar de noi depinde dacă reuşim să ne regăsim intr-un alt suflet sau nu. Prietenii în esenţă sunt niste persoane care involuntar te vor înţelege. Prietenia e ceva sincer, care nu are limite. Nu ar fi cazul să ne învinuim sau să învinuim oameni, evenimente, lucruri, pentru că ăsta e cursul vieţii. Nimic nu este veşnic. În fine...
   Acest început de toamnă mi-a întors o nouă filă în viaţă, bună, rea, obositoare, cum e ea, dar e nouă. E un nou aliniat în opera numită "Viaţă" şi îl accept aşa cum e. Acest început defapt, mi-a oferit persoane necunoscute, atmosfere tensionante, dar nu mi-a fost deloc greu să mă acomodez.
   Şi în această mulţime de necunoscuţi am reuşit să găsesc o persoană în care m-aş putea oglindi. E deosebită prin simplul fapt, că există şi trăieşte nu ca toţi. Îmi place felul ei de a fi. Nuştiu ce ne rezervă ziua de mîine, dar la moment pot exclama, că mi-am găsit un prieten! Avem înnainte multe idei de măcinat, oameni de uitat, persoane de discutat, lacrimi de vărsat.
Îţi mulţumesc pentru ceea ce eşti acum! :*

2 comentarii: