marți, 17 mai 2011

mmm... Sandwich..

ffff... Stau de o saptamina acasa.. nu merg la ore(.. Sincera sa fiu e o CATASTROFA.. Multi ma compatimesc si zic "pai, o sa treaca", altii "ce noroc ai".. As vrea sa zic ca e un ghinion mai mult.. (

Stind acasa, am uitat de toate deja.. si m'am apucat sa infulec de toate :D pai, deah... toti se calmeaza diferit.. :D si cum pe mn chestia asta cu statul acasa, imi distruge toti nervisorii.. manink..:D cit mai multe dulciuri) .. :D astazi, totusi.. am decis sa fac putin o abatere si sa'mi pregatesk un "Sandwich" .. )

Mi'a reusit de minune.. :D

Am folosit tot ce am avut p'aproape: nervi afumati, creieri prajiti, zimbete ironice, plictiseala mortala, dureri de citeva zeci de feluri, putin stres, multa singuratate si cam atit.. :D S'a primit ceva formidabil.. sper ca o sa reusesc sa'l maninc cit mai repede.. pt'k ma simt deja slabita :D

Pe linga toate astea, sfatui pe toti sa aiba grija de sanatatea lor.. :D Mincati tot ce'i mai sanatos .. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu